הניסיון הרב שצברה החברה במהלך השנים והמוח‭ ‬שמאחורי‭ ‬הזיווד‭ ‬היא‭ ‬מחלקת‭ ‬ההנדסה‭ ‬שלנו. ‬מוצר‭ ‬שמגיע‭ ‬לייצור‭ ‬מועבר‭ ‬ישירות‭ ‬למחלקת‭ ‬ההנדסה‭, ‬הצוות‭ ‬שמכירים‭ ‬את‭ ‬תחום‭ ‬הזיווד‭ ‬יבחן‭ ‬את‭ ‬החלקים‭ ‬מכל‭ ‬היבטיו‭ ‬ויכין‭ ‬אותו‭ ‬לרצפת‭ ‬הייצור‭ ‬כך‭ ‬שהתהליך‭ ‬יהיה‭ ‬מקצועי‭ ‬מדויק‭ ‬ונכון‭ ‬על‭ ‬פי‭ ‬הדרישות‭ ‬ההנדסיות‭ ‬, כל‭ ‬חלק‭ ‬יקבל‭ ‬תיק‭ ‬מוצר‭ ‬אשר‭ ‬יבטיח‭ ‬את‭ ‬היצור‭ ‬הקפדני‭ ‬והמדויק‭ ‬גם‭ ‬בסדרות‭ ‬קטנות‭ ‬וגם‭ ‬בגדולות‭.

במהלך השנים ותוך כדי ניסיון מצטבר הבנו שאחד הפרמטרים החשובים בייצור חוזר הוא לשמור על אחידות בייצור וכן על הניסיון שנלמד תוך כדי ייצור החלק , לכן פיתחנו מערכת השומרת על תיק המוצר כמק"ט אב וכל חלקיו , ובנוסף נשמרים כל הפרמטרים למכונות הייצור ומשוב ביקורת האיכות . התועלת הגדולה של הלקוח מתהליך זה , הינו מייצור חוזר מהיר ( ישר לייצור ) וכן שמירה על כל הדגשים מהייצור הקודם , המערכת שומרת על שרת החברה ובמקביל בענן את כל הקבצים לתקופה ארוכה . 

מחלקת הנדסה בג'ט לייזר מורכבת ממרקם אנושי ומקצועי המגיע מרקעים מגוונים המשלימים אחד את השני , עולם ההנדסה ועולם עיצוב המוצר . היתרון הבולט הזה והניסיון רב השנים מייצר מטרייה הנדסית רחבה ללקוחות החברה ונותן מענה הנדסי לפתרונות יצריתיים .
 

 

תכנון והנדסה